tisdag 30 mars 2010

sno stilen!!


hallå alla älsklingar!
idag träffade jag min bästis gabriella och åt lunch, supermysigt!!!
hon hade en asball skjorta som hon hade snott av den killen som hon dejtar nu, så himla gulligt! så direkt efter lunchen gick jag till herr judit och tänkte, hallå, jag måste bara sno stilen, ni vet, sno pojkvännens kläder stilen liksom. jag vet, lite crazy att gå in på en butik med killkläder men vadå, jag ba gör det tänkte jag. så hittar jag typ en likadan skjorta, fatta?!!
så himla snygg och lite stor men det ska liksom va så, jag kan ju liksom låtsas att jag snott den från nån snubbe, ha ha!
den kostade 950 spänn men vadå, jag är faktiskt förkyld så det är jag bara värd tycker jag!

visst är den skitsnygg??! tänk er sommar, med ett par sjyssta flip flops och typ jeansshorts, fräscht!!!!

nu måste jag bara springa å köpa en latte, så himla kaffesugen!!!!

kramizzz

5 kommentarer:

  1. Du är fan inte klok.

    Och det är därför jag älskar dig!

    xoxoxoxoxoxoxox

    SvaraRadera
  2. tack min fru.
    it takes a fool to remain sane!

    SvaraRadera
  3. Den där killen som din kompis dejtar måste vara en välklädd och handsome dude. smart också säkert.

    SvaraRadera
  4. ja det verkar inte bättre. jag har lovat att träffa honom på torsdag, phu.

    SvaraRadera