fredag 22 januari 2010

stämlar ut


eftersom jag ska gå på after work med kreti och pleti i min bransch idag tycker jag att det är nog networkande och stänger härmed bloggen för den här arbetsveckan. som uppmärksamma läsare kanske märkt var jag tvungen att ändra lite i texten "about me". jag startade ju den här bloggen för att ragga nya uppdrag eller ett jobb på ett annorlunda vis. på nåt sätt såg universum till att det bara tog ca en vecka tills jag hade nåt att göra. men det var länge nog för att den här ventilen, ibland skaskhinken, för mina tankar och mitt tyck och tänk hade blivit en trivsam vana. så jag fortsätter, as long as you'll have me. eller ja, jag vet ju inte ens hur man kollar hur många som läser, kanske inte är en jävel som gör men jag tänker fortsätta ändå.

så, kära ingen, tills vi ses igen - ta helg och höj ditt glas. det är fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar