måndag 31 januari 2011

bajspåsar och kindpussar


jag tänker på sånna här getter som betar timjan på bergsslätterna i frankrike så att chevren ska bli ännu godare. jag släpper ut svante på balkongen med hopp om att han ska nibbla lite av min övervintrade ruska som står där ensam i krukan. inte för att jag ska göra ost av honom men det kanske bara blir lite trevligare att börja varje dag med att vandra runt med en svart platspåse i handen tänker jag.

i övrigt är det bara fashion fashion just nu. bloggar väldigt tillfälligt, hastigt och lustigt för den här siten, mina inlägg har inte kommit upp än, jag lovar förstås att skryta mig blå när dom väl gör det.

men nu måste skönhetssömnen infinna sig för annars blir det inget front row imorgon. (ha, som att jag fick sitta på front row, nej där sitter ju kling och klang och alla vad dom nu heter) men man behöver inte sitta längst fram för att vilja tvångsmata modellerna efter visningen, helst med varandra. känns det inte bara lite omodernt med benknotor som sticker ut här och var, eller?

jag säger härmed godnatt och hänvisar till en av min barndoms favoritsånger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar