torsdag 20 januari 2011

vi som tycker att vi vet vad vi pratar om


är så full av intryck att den metala insomnian är ett faktum. ska försöka referera från början till slut.

pizzahatten levererade, både förnämliga smaker och trevlig personal. tänk vad lite kondens på rutorna kan göra för stämningen. det enda frågetecknet är när dom får rättigheter till rusande drycker och när i hela friden dom ska förstå att det är först vid halv nio, när dom för närvarande stänger, som pizza-businessen kommer igång ordentligt.

på förmiddagen idag var jag på ett möte som ställer mina ideal på ända och som får identitetskrisen att infinna sig i mellangärdet. upplösningen på den gåtan kommer förhoppningsvis nästa vecka, stay tuned.

eftermiddagen spenderades i ett varmt konferensrum med sociala medier på agendan. jag vet inte om det var temperaturen eller alla fruntimmer med starka åsikter i rummet som gjorde att projektledarpojkarna fick en klädsam rodnad på kinderna. vi stekte deras namnförslag men hämtade snabbt hem det igen genom att inte trassla till tidsplanen. kom ihåg, aldrig trassla till tidsplanen, det blir vansinnigt dålig stämning.

så nu sitter jag med ett glas läskeblask trots att jag verkligen är i behov av något starkare och försöker få fötterna och tankarna att stilla sig. såhär blir jag av konferensrum och white boards. tidsplaner och strategier. jag får tourettes och adhd på en gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar