torsdag 13 januari 2011

tex mex och tittgodis

nej det blev ingen pizza igår, det blev annat i hatten istället, därav ingen recension. vi kom försent, när man tänker att pizzorna borde sälja som bäst lite senare på kvällskvisten, då stänger dom halv nio. frusna, lagom taggade efter drinkar på tranan gällde det att handla snabbt! så vi raskade ner till la neta och fick dagens sista beställning. vad inredningen saknar tar dom igen på maten som smakar fantastiskt. efter två pirata och en modelo negro blev man människa igen och orkade med att ta sig ända hem till söder.

middagen skulle egentligen hålls vid jul och därav kom även julklapparna lite sent. men vilka julklappar sen! jag fick en bok jag dreglat efter men inte kommit mig för att lägga rabarber på än. samlade verk från sajten "the selby", tittgodis tittgodis. är man obekant med fenomenet surfar man in här och förkovrar sig. om man sen tycker att det är ett larvigt tidsfördriv att spana in hur hipsters världen runt radar upp sina porslinsprydnader, husdjur och konserver, låt gå, jag gillar det. jag gillar också sajten i sig, att det började med en kille som gick runt till sina polare och gjorde små reportage i brist på nåt bättre att göra och nu reser han runt hela världen och tittar in hos både lagerfeldt och annat celebert folk. cool tycker jag.

förövrigt har jag upptäckt att det här med försäljning är min grej, det är nog bara en tidsfråga innan jag blir en av dom som kan sälja morsan till rätt pris.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar