onsdag 17 november 2010

kris är bara förnamnet


jag upptäcker till min stora glädje att madam b ska ha föreställning på södra teatern i februari. jag blir uppspelt och ska raskt boka på nätet med det är för närvarande tekniska problem. nej nej nej. det går att ringa och reservera men jag sitter i en annan tidszon och på en helt annan tariff än för lokalsamtal så det är inte ett alternativ.

jag hatar sånt här.

annat var det förr när man såg en annons i morgontidningen, gick till banken och tog ut jämna, ovikta kontanter för att sedan ta sig till biljettkontoret och lösa biljett. men nu, när man liksom har vant sig att boka på nätet, över atlanten, fort ska det gå, då måste det ju i hela friden fungera!

jag säger som olga isabell efter att ha vägrat städa en toalett, det här var så jobbigt, nu måste jag vara sjukskriven i en månad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar