måndag 1 februari 2010

wicked wicked wicked


smattrande tangenter, mitt bästa ljud.
den här veckan har en fulltecknad agenda av bästa slag.
imorgon väntar ett spännande möte med en produktutvecklare som går i godistankar, sen ett hej här är jag-möte på pr-byrån. onsdagen fortsätter med lunch med stora stygga chefredaktören och sen uppstartsmöte för regeringsprojektet. torsdagen är blank än så länge men nåt säger mig att det bara är av godo, nu finns det inget stopp, jag är en chick on speed och jag älskar det.

nu ska jag samla ihop mina år som frilansare, knyta ihop det med rosett och servera. jag ska berätta var jag tror på, vad jag vill och vad jag hoppas. fru pr-vd ska få allt hon vill ha och lite till imorgon. det var länge sen jag var på ett möte av sån karaktär, det brukar vanligtvis sätta nerverna utanpå men nu känner jag att jag har på fötterna och fruktar intet. gillar dom det dom ser kan dom få det. så blir det när man på smygstartar veckan redan på söndagen med coachmöte med miss c på lydmar, en god nattsömn, kolesterol till frukost och sen en kanelbulle. då skriver pressreleaserna sig själv och februariluften känns lätt att andas.

finns inte så mycket mer att tillägga än: ur vägen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar