lördag 13 februari 2010

maria - vilket töntnamn


jag satt och bläddrade i people imorse till min cappucino. tidningen presenterade porträtt på porträtt på nike 21 - rising star inom dokumentärfilm, robert 23 - stylist och bloggare etc etc etc. sådär fortsätter det. jag har snart gått igenom hela magasinet och känner inte igen mig nånstans. det slår mig, jag är nog rätt töntig ändå. jag har hund, dunjacka och skipper helst vitt, surt venissagevin på torsdagkvällar. jag har skor efter väderlek och jag prenumererar på en morgontiding. en svensk sådan, ingen le monde, ingen the times. jag fönar min lugg på morgonen och jag har aldrig varit på kåken.

men det gör mig inget. jag töntar vidare utan stylistdrömmar eller modeblogg och äter fullkornsbröd till frukost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar