torsdag 4 februari 2010

å å å tjejer


mitt liv fylls av kvinnor som gör det värt att leva.

först ut denna veckan var som tidigare nämnt lisa ericson. en modig tjej som vill satsa och som dessutom hade den goda smaken att invitera mig i projektet. tack för det.

igår kom nästa ess ut ur skjortärmen. visit sweden har nu anställt en projektledare för kommunikationsprojektet om matsverige. och vilken projektledare sen!
anne-maria, mer känd som ani, hovstadius sitter nu vid rodret tillsammans med en representat för jordbruksverket och exportrådet. det här är en kvinna som bjuder in och sen tar beslut, som sätter hela handen i bordet men gör det av godo. vi fick en halvtimme ensamma igår och det sa klick direkt. nu har vi bestämt att bloggen ska gå live inom kort, vi är lika ivriga att komma igång och samtidigt lika måna om att ha något vettigt att säga. ni hör ju själva, det var en hejdundrande dans utan nåt som helst tramp på tårna.

med risk för att bli en tvättäkta kvinnor-kan representant så måste jag säga att mitt liv just nu imponeras mest av coola brudar. är du man och känner dig orättvist behandlad?

motbevisa mig. jag bjuder med glädje upp till dans med öppen tå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar