tisdag 7 december 2010

but I say no no no


på tre månader har jag:
flyttat fem gånger, sovit på golvet, i soffor och i en å annan säng, stiftat bekantskap med poliskåren, ätit muffins till frukost, hittat min favoritmanikyr för 10 dollar där det ingår en cocktail, köpt tre par skor, fastnat i diverse tv-serier, dansat i en musikvideo på ett tak, lagat mat tre gånger, blivit matförgiftad en gång, transformerat mig till en margherita varje tisdag då dom kostar 2 dollar på min favoritbar, sagt oh my god minst 30 gånger om dagen, blivit räddad från gatan av brasilianare två gånger, förälskat mig i bakade grönsakschips, blivit bestulen på plånboken, druckit förvånasvärt mycket diet pepsi, fått några nya vänner och många nya bekanta, jobbat i en oorganiserad organisation, gått några walks of shame, gråtit ett par gånger men skrattat desto fler.

jag har somnat, vaknat, frusit, saknat.
time for rehab.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar