tisdag 12 juli 2011

tillvaratagna effekter

sista kvällen i almedalen upptäcker vi saker som kommit bort. kameramannen upptäcker att kameran är borta. då är det svårt att vara kameraman. min kollega upptäcker att skorna är borta. hon tog av sig dem på väg hem från krogen kvällen innan, sen dess puts väck.

jag som brukar vara mästare i grenen borttappade ägodelar sitter på det minimala propellerplanet hem och går igenom pinalerna som togs med på vägen dit. av fysiska ting kan jag inte komma på något. däremot måste det finnas en rätt stor avdelning i efter almedalsveckan med annat som förlagts. en vecka när det är lätt att tappa humöret, hakan, förlora förståndet, sina åsikter och tappa tron.

på hela taget skulle jag säga att veckan gick plus minus noll för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar