tisdag 12 juni 2012

kom och ta mig

inte många ute på rekryteringsstigen i dessa dagar. nu tänker folk bara på sill och hur de ska få tag i jordgubbar till midsommar. just DÄRFÖR tycker jag att du ska slå till, när det börjar höstas kan det vara för sent. så bittert det kommer att bli. här är en lista på tjänster jag erbjuder:

jag skapar gärna kommunikation och uppmärksamhet runt varor/personer/tjänster i medier som anses som de "otraditionella". jag var exempelvis en del av det här projektet på byrån strawberry frog i new york.

jag skriver med nöje artiklar, betraktelser, recensioner, kolumner  i alla tänkbara forum för det skrivna ordet. böcker likaså, spana in den här till exempel som jag skrivit www.stila.nu 

jag är bra på att tänka ut var och när kommunikation ska nå sin mottagare (skicka med en treo i paketet från IKEA med ditt nya vitrinskåp, ja ni fattar)

jag gillar att skapa det som i folkmun kallas koncept, alltså helheten för hur ett varumärke ska se ut, låta, paketeras, lukta och kännas. ett gott exempel på det som jag står bakom kan skådas på www.parlanskonfektyr.se 

jag är en hejare på att göra att mat ser trevlig ut på bild. den här publikationer vann visst en massa priser och jag bakade varenda smula i den. det var kul. 

allt det här kan jag dessutom göra i snygga skor. så om du tror att vi kan ha kul ihop så nås jag här eller på 0709401825. tills vi hörs jobbar jag på som volontär för rättviseförmedlingen. joråsatte.

ps, har man inte själv nån användning för mig men vet nån annan som kanske har det får man gärna sprida budskapet, det uppskattas innerligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar