fredag 30 september 2011

fredagsläsning

killen på nitty gritty ser genom påsen vad jag köpt för magasin. "den var bra faktiskt" säger han om min icon-tidning. jag frågar om den är lite som vanity fair, han säger mer som filter. jag visar mitt ex av filter jag har i väskan och säger att då har jag väl hittat rätt, men nånting säger mig att icon är lite mer glossy, to judge by the cover. min teori är att båda magasinen kan skriva om folk i missbruk, sannolikheten är bara att om man i icon knarkar châteauneuf du pape i the hamptons sker missbruket i filter mer i trakterna kring gullmarsplan. bob shaye vs toni holgersson.

se där, jag har inte dömt av omslaget, jag har läst.

förövrigt ÄR omslaget väldigt vanity fair och inlagan väldigt monocle. men hey, vem kan klandra dem, så länge de inte snor layouten av kalle anka & co får de väl sno hur mycket de vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar