fredag 20 maj 2011

alla vägar bär till reklambranschen?



reklambyrån fyller 10 år, jag är bjuden på kalas. det är som det ska vara, spritspons, hälften kavajslag, hälften sneakers i 3000 kronors klassen. som alltid känner hon honom som pluggade med dom men sen låg med henne och resten är historia - minerad mark är bara förnamnet.

som ett vilt djur på savannen står jag på bakbenen och spanar efter byten och fienden. tänker att jag ska se han som känner alla men det verkar lugnt, fast jag kan inte hålla mig från att läsa hans blogg i toalettkön även om jag borde sluta.




det blir champagnefontän och korv med bröd från oljefatsgrillen. jag träffar en granne och en jag gått i grundskolan med, det kanske faktiskt är så att alla vägar bär till reklambranschen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar