torsdag 21 oktober 2010

one tiny detail


jag håller i tupén och försöker hänga med. men i stan där imorgon redan är igår innan första sippen morgonkaffe blir man lätt åksjuk på färden.

det är bara sånna proportioner hela tiden som ett trygghetsknarkande litet väsen från stockholm har svårt att förhålla sig till ibland. för tillfället jobbar jag på ett konto som, låt oss lättsamt säga, har lite ilandsproblem. vi har två miljoner dollares på fickan och en månad fram till produktion, lansering i mitten på december, nation-wide, make it big, make it good. vad kan jag säga, jag känner mig som en nyrik robinsonvinnare från vittsjö på mingelparty i storstan. var börjar man, med champagnen eller snittarna?

men jag klagar inte, mitt namn är som bekant mycket och jag vill ha mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar