torsdag 1 juli 2010

pass på


efter en theraphy-session med min all-reiki-väldigt goda vän igår har jag gett mig själv lite längre koppel. ungefär som under forsbergstiden när jag startade "give-yourself-a-fucking-break-foundation", folk fick ju magsår inför varenda projekt.

jag är en tvivlare. har alltid varit, kommer antagligen att så förbli. jag kommer inte nöja mig, inte med någon mellanmjölkstillvaro där jag är tillräckligt nöjd, där kaffet smakar tillräckligt bra, där livet är fair enough. motorn kommer alltid vara att det finns nånting bättre, nåt som känns mer, svänger hårdare, har en sötare eftersmak. och nu är jag i jaktsäsong, jag vet inte riktigt på vad men jag siktar skarpt och satsar på storvilt. jag sitter på pass nu över sommaren och hoppas lägga ner mitt byte till hösten. så är du där ute med hög svansföring, se upp, I'm armed. jag börjar med att lyssna på natasha illum berg på "sommar" idag, jag kanske får några tips på hur man avslutar en lyckad jakt med en gt i solnedgången om inte annat.

och för alla er som skulle få för er att det är nåt annat än proffesionell sysselsättning jag är ute efter säger jag bara, I'm cheap but not that cheap.

2 kommentarer:

  1. Yeah!!! Tack för igår, så skönt bah./j

    SvaraRadera
  2. som så många gånger förr, jag måste citera toto:
    "you're the inspiration".

    SvaraRadera