torsdag 15 juli 2010

vad beröm gör med mig


jag fick nyligen väldigt fint beröm för den här bloggen av en människa som jag respekterar både som person och yrkesman. nu vill jag ju såklart fortsätta leverera, ge honom valuta för komplimangerna. skrivkrampen har aldrig varit så påtaglig.

så i väntan på att min prestationsångest ska släppa lite i fogarna glädjs jag åt min nybokade new york-resa. i slutet på augusti ska jag dit för några frilansjobb, passade på att slänga in ett möte hos paris68, johan och marcella lindebergs nya märke. sen jag hörde herrns sommarprogram förra året har jag varit nyfiken på hans nya projekt han driver med frun sin. nu ska jag träffa dom.

vem vet, lite jetlag och english meetings kanske släpper mina spärrar. till dess, jag tuggar vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar