torsdag 20 oktober 2011

är det jag eller?

vet egentligen inte om jag ska skratta eller gråta när jag läser det här, men det är oktober, man måste välja skrattet när tillfälle bjuds. här följer utdrag ur diverse jobbannonser jag sett idag som riktar sig till min yrkesgrupp.
mycket nöje.

Är du världens bästa produktionsledare?

Vi söker en snäll, härlig, gullig och supertrevlig produktionsledare som vill pyssla om våra superroliga kunder, se om våra småtokiga kreatörer och elda på våra fokuserade projektledare. Är det du?

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hos oss kommer du att få en viktig roll i att både leverera "smör och bröd" samt "utanför boxen"

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Du tycker om att arbeta i team, tänker i realtid och 24/7, klarar av att hålla flera bollar i luften men samtidigt ha ordning och reda.

h j ä l p!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar