måndag 20 maj 2013

Läs sakta, skryt föröver

Jag har fått höra att det ibland är väldigt lite CV och väldigt mycket Maria Paulsson på den här bloggen. När sådana kommentarer kommer förstår jag naturligtvis inte alls vad vederbörande pratar om, men för att trycka igen truten även på förståsigpåare kommer här ett rent businessrelaterat inlägg.


Det här med hemmamiddagarna sprider sig. I skrivande stund är vi 130 fans som gillar att spisa med främlingar, imorrn är det dags igen. Tillströmningen av nyfikna tackar jag delvis denna artikel på aos.se för, tack till Anna som kom och åt och skrev.


Min vistelse i London var inte bara frusna nätter med täcket över näsan, jag var tro det eller ej lite out and about också. Här sammanfattar jag mina 50 bästa tips för huvudstaden i Vagabonds Storbritannienspecial.

Med denna korta utflykt i allvarets verklighet återkommer jag inom kort i min vanliga skepnad, tyckandes och tänkandes utan att någon nångonsin bett om det.


1 kommentar:

  1. Fast länken till Vagabond tycks inte funka. Synd - jag gillar det du skriver!
    Och "utan att någon någonsin bett" - gillar jag också ; )

    SvaraRadera