måndag 30 januari 2012

gamla spöken och nya rymningsförsök


åter på kontoret och catchar upp med allt möjligt skräp som fallit emellan penicilinkurer och annat tjafs. läser ikapp bloggen som jag egentligen försöker undvika och inser att jag och författaren varit på samma event för några veckor sen utan att vi sett varann. jag såg iallafall inte honom. illamåendet slår till som morfindosen på akuten, tur att jag kanske flyttar från riket snart, såhär kan man ju inte ha det. i lördags tog jag ett fem timmar långt engelskatest som en del i min ansökan att lämna landet. det märks att det typ står fritids på min meritlista, jag tyckte det var sjukt jobbigt att koncentrera mig så länge. men vad gör man inte för att emigrera, jag åkte till hallonbergen, bara en sån sak.

jag har sagt det förr och säger det igen, de platser i stockholm som inte är minerad mark blir färre och färre. dags att dra igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar