tisdag 25 september 2012

Wicked wicked wicked

Det blev inte charterresan. Jag rev den biljetten och tar den högst ospecificerade enkelbiljetten istället. Vissa säger att jag flyr, det må vara hänt, men sanningen är att jag fäktas så hemskt illa. Så jag gör det jag gjort förr, packar. Kanske är min bästa gren hittills.

Jag ska få bo ihop med min bästa vän Sara. Jag ska få gå på nya gator och handla i nya mataffärer. Lära mig nya tunnelbanelinjer och prata ett annat språk. Jag kanske måste lära mig att dricka te. Jag måste definitivt utöka mitt vokabulär med fraser som I need a coke and a smoke and a bloke. Det finns en man jag en gång kände, vi hade en delad fabless för Lily Allen och hennes sätt att säga wicked. Mannen, och en massa annat i mitt bagage får stanna hemma än en gång, jag packar lätt och drar.

Watch out London, it's gonna be wicked.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar